Mitt hästliv i USA


Två filmer från ranchen jag jobbade på i Los Angeles.

Första filmen är en skum intervju med någon jag inte känner på Middle Ranch, som stället heter. Filmen är dessvärre 5 minuter lång, och dessutom på franska. Lite tjatig, men snabbspolar man sig fram, får man i alla fall några glimtar av hur det ser ut. Stallet hon står i ser exakt ut som stallet jag var i.

Andra filmen är bättre! Det är någon sorts reklamfilm för stället. Där ser man lättare hur fin anläggningen är!

Saknar LA som faaaan!!
Längtar verkligen tillbaka dit när jag ser filmerna.
Inga äckliga, kalla, blöta vintrar där inte!
Kommer flytta tillbaka snart, det känner jag i hela själen.




Visar även lite bilder jag hittade!


Ranchens kontor, precis bredvid vårt stall.



Entren till kontoret.



Polen på baksidan. Badade där på lunchen.





En av 5 hoppbanor på området.



Läktaren till stora tävlingsbanan.




Stallarna.

Fler bilder finns här.
http://www.middleranch.com

-Hasta la vista Rancheroes, -Yiiiihaaaa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0