Lite info om mig som ni säkert inte vet!




Jag älskar att leka med Photoshop!!
När jag har tråkigt brukar jag roa mig med att göra om bider på mina kompisar!

Alla foton är tagna av mig, jag älskar nämligen att fota också!
När jag gick på college i USA pluggade jag faktiskt foto i 1 1/2 år.
Fick jag börja om från början skulle jag nog vilja bli fotograf, eller jobba på reklambyrå med bilder.
Jag antar att jag har lite för mycket tid för mig själv! Vem har tid och hålla på så här??
Borde kanske skaffa mig en hobby!

Man kanske ska börja rida eller något??

Här är några av mina vänner från tiden jag bodde i USA.



 

På dom två sista bilderna gjorde jag även kläderna.
Allt är gjort av sopsäckar, silvertejp och 3 st golvmoppar!

Vi hade något projekt i skolan, men jag misstänker
att jag inte följde instruktionerna, som ni kanske förstår!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: carro

jag börjar känna mig lite orolig, du har liksom inte bloggat på flera dagar. lever du? :)

2011-03-02 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0