Vill bara tacka så himla mycket!


Om man är på hugget, och livet känns på topp, är det JÄVLIGT roligt att blogga. Men ibland när man har spenderat alldeles för mycket tid framför datorn med att uppdatera bloggen, och ställt specifika frågor eller gjort ett inlägg man faktiskt verkligen skulle vilja ha lite respons på...............och det inte händer ett skit, eller tittarsiffrorna har varit j-vligt låga under flera dagar...............då undrar man vad fan man håller på med, och framförallt VARFÖR!!

Då kan det plötsligt dyka upp kommentarer från någon som till exempel heter VERONIKA, som jag tyvärr inte har en aning om vem det är!!

-Då känns bloggandet helt plötsligt meningsfullt igen!!
Vore kul att veta vem du är bara. Har ingen aning om vilka som läser det vi skriver.

Veronika om Nu har jag fan bestämt mig en gång för alla!:
Jag läser många olika bloggar och blir alltid lika besviken när inget nytt är skrivet. Men ni gör mig aldrig besviken då det typ alltid är nya inlägg och så. Så 5/5 stjärnor till er:)
IP: 2.64.53.217
10 Augusti, 12:37

Så......Tack så hemskt mycket Veronika.

You made my rainy day!!

PS: Fortsätt att kommentera. Det är nästan roligare att svara på kommentarer än att skriva inläggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0