Nu har jag fan bestämt mig en gång för alla!

Jag kommer att flytta tillbaka till USA så fort jag kan! Varje gång jag ser bilder eller ett program från LA blir jag helt galen av längtan. Nu har jag funderat på det i över 4 år och nu har jag bestämt mig.


Saknar mitt liv där borta något fruktansvärt. Jag saknar mina vänner, vädret, allt det nya jag fick upplever varje dag, trotts att jag bodde där i 10 år.

Nu har jag bestämt att jag ska spara så mycket pengar jag bara kan under hösten och vintern, och sedan ska jag försöka komma iväg innan sommaren allra senast.

Jag önskar att jag kunde förklara vad det är, men om man inte har varit där finns det inget jag kan säga för att få någon att förstå! Det närmaste man kan komma är möjligtvis känslan man får när man trampar runt i Stockholm city en riktigt varm sommardag.

Jag sa ju att jag skulle göra några inlägg om mitt liv där borta, men sen har jag glömt bort det. Vet inte om det är av något intresse att jag skriver om det?? Ni får gärna kommentera och tala om ifall ni är intresserade av att höra vad jag gjorde där borta under mina 10 år.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du kan ju inte åka, vem ska då göra så jag tävlar MSVB...

2011-08-10 @ 11:31:02
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: ida

jag vill veta :)

2011-08-10 @ 12:31:55
URL: http://teamnyman.se
Postat av: Veronika

Jag läser många olika bloggar och blir alltid lika besviken när inget nytt är skrivet. Men ni gör mig aldrig besviken då det typ alltid är nya inlägg och så. Så 5/5 stjärnor till er:)

2011-08-10 @ 12:37:57
Postat av: Julia Ramel

Jakob du får inte åka!!!!!!

2011-08-10 @ 21:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0