Svar på frågor!



Fråga 1 om Hoppas, hoppas, hoppas!!:
Hur många läser er blogg per dag?

Svar:
Tyvärr, är det aldrig mer än mellan 30 och 50 st.
Gör att man ibland undrar varför i h-vete man över huvud taget håller på! Måste dock tacka er som faktiskt läser vad vi skriver, och kommenterar emellanåt. Det gör, som ni alla vet, att man blir väldigt glad, så puss på er!


Fråga 2 om Majaträning med Splash-TT. 1/8-2/8:
Oj vad högt !! Jag hoppar typ bara !60 cm med min ponny. Jag har som mest hoppat 65 cm. Hur högt har du hoppat?

Svar:
Denna fråga kan bara Carro svara på, men jag vet att på den här träning låg hindren på 1,20 vilket är MSV A för Carro och TT


Fråga 3 om Hoppas, hoppas, hoppas!!:

Vem är den nya bloggaren?!!?:)

Svar:
Den här frågan kan jag inte helller svara på, inte för att jag inte vet, men för att jag har inte fått något svar än! Därför tänker jag inte avslöja vem det skulle kunna tänkas vara. Jag kan däremot säga att om jag får som jag vill kommer det bli ett bra tillskott till bloggen. Ni får helt enkelt hjälpa oss att hålla tummarna för att det går vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0