Hoppas, hoppas, hoppas!!

Jag har frågat "en till person" om den vill börja blogga hos oss.

Carro och Bea får ju dra hela lasset själva när det gäller rid och tävlingsinlägg, vilket är det som är kul att läsa! Själv kastar jag ju bara in en massa random, sjuka, osammanhängande inlägg när andan faller på. Inte så särdeles jobbigt kan jag berätta!!!

Håll tummarna för att "PERSONEN" säger JA.
Hoppas, hoppas, hoppas!!

Behöver lite friskt blod nu när BEA börjar bli gammal i gården, och dessutom har seglat bort sig på dom 7 haven!!


BEEEEA, var har du tagit vägen???......Ja ja, hon dyker väl upp snart får man hoppas. Börjar bli lite tjatigt med bara mina inlägg!

Det vore askul. Det lovar jag att ni också skulle tycka. Jag vet att "PERSONEN" i fråga har massor att tillföra!

FORTSÄTTNING FÖLJER.......


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vem är den nya?!!?:)

2011-08-05 @ 14:39:39
Postat av: Ida

Hur många läser er blogg per dag?

2011-08-05 @ 14:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0