min helg! :)

Hejj! :) tänkte berätta lite om min helg.
Lördag: Då var det "hel dag i stallet" med Andrea. Först målade vi bommar, haaha..Här kommer lite bilder-

XD
Bjuder på alla bilder. ;)
sen efter ett hårt arbete så var vi trötta och hungriga och då åt vi en väl förtjänt lunch. När vi vi hade ätit upp så red jag lite dressyr i ridhuset, Rascal var lite trött efter gårdagens hoppning för Jakob. Så jag red inte så länge men försökte tänka på det Jakob hade sagt men det gick okey. Efter det smörjade jag all utrustning med Andrea och flummade runt i stallet..som vi alltid gör.
Söndag: Emelie hängde med mig till stallet! Först fixade vi allt, mocka och sånt. Sen red jag i paddocken, Rascal blev väldigt fint. Jag red mycket lösgörande och sen gjorde jag en jätte bra övingen, med lite trav bommar och sånt. I slutat blev han verkligen super fin! :D
Sen kom mamma och pappa till stallet och dem hade köpt spån till transporten! Eftersom vi skulle vi last träna Rascal, då han har krånglat lite på sista tiden. Men idag så gick han bara rakt in :O så nu hoppas jag bara att han fortsättar med det, jag tror att Rascal tyckte om den nya transporten ;)
Sen åkte vi hem..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0