NEWS!


Jaaa så att alla vet så har Carro börjat i min skola ! Åååh äntligen en rolig brud !
Hon har sagt att hon trivs bra också så det är kanon ! Och jag har någon trevlig brutt att vara med på spanskan. Kan inte bli bättre. Sen att vi ska flytta till samma stall också ! :D
loveeely !

Dock så är det lite tråkigt att det var 10000 år sen jag träffade Jakob.. Vilket är jättetråkigt! Ville bara skriva här att jag saknar dig ! :D (och du är inte den enda med telefon haveri)

Nästa tävling för mig är i alla fall imorgon. Dock dressyr.. mer spännande än så är det inte. Ska debutera LB:1!

Sen åker jag och Carro till Vingåker den 17/9 och rider LA & LA+ ! ska bli skitkuuuul!
Detta var en snabb uppdatering, men så fort jag ahr tid ska jag göra en uppdatering ! :D






Bild ifrån globen 09


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket stall ska ni flytta till? :)

2011-09-04 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0