LB & LA Debut i Rimbo

Hejj! :)
I lördags tävlade jag i Rimbo, jag startade LB och LA. Det var LA debut och första inomhus tävlingen för säsongen så det var väldigt spännande!


LB: På framridningen var Rascal lite seg och framåt tung, Rascal brukar vara det, han tycker det är jätte ondögigt att rida fram ;) Men fick några fina språng på framhoppningen. Sen väl inne på banan vaknade han till ordentligt, som vanligt blir han dubblt så mycket finare inne på banan än vad han är på framridning/framhoppning.
LB gick super, första hindret blev lite konstigt för det var rätt så lågt då han hoppade av lite för tidigt som han gör när det e lite lägre. Men annars flöt det på bra och det blev en 2:a plats.


LA:
Jag var väldigt nervös och spänd inför LA:n. Men det gick ändå, altt gick super tills det kom en linje på 3 hinder, då RAscal blev väldigt lång och jag inte hann sammla ihop honom till sista hindret så jag kom för nära så han fick med sig bommen, allt annat gick bra. Så det slutade med 4 fel i grunden men det var inte så många som kom nolla så det räckte till en sjätte plats! :)




Kommentarer
Postat av: amanda

satan vad snyggt ridet julia, ni går ju som på räls! :D jätteimpad, ska bli superkul att fortsätta följa er här!

2011-09-19 @ 23:00:49
URL: http://teamnyman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0