Lärt mig en ny teknik!


Älskar som sagt min kära gammla "Photoshop." Har precis lärt mig en ny teknik. Har sett flera foton som ser ut som dom är tagna på modeller, och inte på riktiga vyer. Tricket är att få till ett riktigt djup i bilden. Drar man dessutom på lite med färgerna ser det ännu overkligare ut. Har bara testat mig fram, och har inte riktigt fått klämm på det hela än, men bilderna blir fan så mycket finare!

Nu gäller det bara att träna så att jag fattar hur man kan använda sig av detta behändiga partytrick!
Resultatet är inte perfekt, men det tar sig!!

Bilden är tagen från nätet. Ingen aning om var det är, men jag vill INTE bo där!

 

Så här ser det lite roligare ut i alla fall




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0