I dag har varit en bra dag!

Jag har varit ledig både i går och i dag, så jag har fått en hel del gjort.

Varit ute på stan, och hittade en ascool skinnjacka som jag verkligen inte har råd att köpa så klart! Fast det kommer jag göra i alla fall.....



Inte helt säker på att det var exakt den här modellen, men den var väldigt lik. Ser lite ut som den jackan jag redan har, fast den är ju inte i läder, vilket alltid har irriterat mig.

Den kommer i alla fall från "G-Star Raw" och gick att få loss för det fashionabla priset av 3.600:- Kollade även på den nedan, men tror nog att jag gillar den övre bättre i alla fall.


-Kanske inte så värst dyrt i och för sig, när jag tänker efter!!
Hade det varit ett par ridstövlar hade man tyckt att det var billigt!

Sedan hann jag klippa håret, innan jag åkte ut till "Djursholms Ekeby" och hade hopp-markarbete med Jullia.


Både Rascal och Julia var riktigt duktiga. Går han som han gjorde i dag, skulle hon mycket väl kunna starta honom i dressyr. Ringde sedan och skällde på Julias mamma, som inte var där och filmade när det gick så bra.

Det blir bakläxa till nästa gång Mamma ;-)


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Ska be pappa ringa dig. Han är på Strömsholm tills söndag. Men nästa vecka så fort som möjligt vill vi båda vet jag.

2011-09-23 @ 07:49:54
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0