Fin häst, fina kompisar och en fin dag! ♥


Idag hängde Tilda med mig till stallet, hon fotade rätt så mycket så här får ni lite bilder och lite text från dagen.

 

Snygg Tilda sitter på tunnelbanan mot mörby! ;)
När vi kom till stallet tog vi ut Rascal och borstade och gjorde i ordning honom ute.



Red fram honom på ängen och sen galopperade jag på galoppstigen och ökade och minskade. (ni får se en film imorgon när jag galopperar) hahahha



det ser ut som jag har värsta stora handen men det är för jag har förstora handskar! ;)
Sen red jag dressyr i ridhuset, det gick verkligen jätte bra! och jag är super nöjd :D





Vill ni se mer bilder? kommentera! måste sova nu! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0