Dagens shopping!!

Nu har jag spenderat hela dagen med att bara tänka på mig själv och mitt eget välmående. Känns bra, måste jag jag säga. Jag ska nog göra det här till en vana tror jag!! Börjar sakta men säkert fylla kvoten av saker jag inte kan leva utan, ni vet som luft-mat-vatten. Fast det är inte det jag talar om utan en klocka från "Ur och Penn"



(Glömde ställa in fokus på kameran ser jag!!)

Men det jag verkligen var ute och letade efter, var en rutig skjorta. Har letat som en galning i alla affärer, och hittade slutligen en som jag faktiskt gillade från "Lee." Jag har svårt att hitta skjortor för jag är så mager, så dom ser alltid ut som nattskjortor när jag har dom på mig, men den här var "slimfit" så den satt som en smäck! Ville egentligen ha den högra för det är mer jag, så just därför köpte jag den vänstra som är blå-röd. Otippat, då jag varken köper röda eller blå kläder i någon större utsträckning!

Nu saknar jag bara en yxa och en traktor, så är det en klockren "home run!"
Kom inte med till "Idol" så det får bli "Bonde söker Fru" i stället!!



Vilken skjorta är finast??



Nu kan jag sova gott, nu när jag har gjort av med ytterligare lite av mina surt förvärvade inkomst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0