då har man ramlat av också...

första gången jag ramlade av TT. dessutom var det på tävling! x)
Hon var skit fin de första fem sprången!
hinder 1 super. till hinder två kommer hon i korsgalopp men lyckas räta upp henne mot hindret endå så hon hoppa fint där med. jag la henne nära på tredje hindret, hoppa hur fint som helst. 4e hindret skitbra. hon tog min halvhalt jättebra till hinder nummer fem som var ett plank som låg i lite uppförsbacke. hade hon inte tagit den hade hon gått i botten o fått med sig plankan men hon hoppa super fint där me. sen kom vi mot kombinationen (6a 6b). hon låg stort, kombinationen var trång, dessutom var det oxer in räcke ut. hade funkat om det inte hade varit en kombination eller möjligtvis om det hade varit räcke in oxer ut. men jag tänkte inte så långt som TT. hon kom på att hon inte hade fått plats om hon hade gått av så hon stannade o jag åkte i backen. det gick bra med TT men jag lyckades landa med huvudet på en bom o allt ba försvann för nån sekund men sen så blev jag klarare o klarare i huvet igen. så det va ingen fara! jag fick ont i handleden med o sjukvårdaren ville linda skiten så fick gå runt med ett kiss färgat bandage...YESSS -.-
jag strök mig från LAn för jag var alldeles för yr för o rida.
jag fick även ett jätte tjusigt blåmärke under hakan!

här är i alla fall en film på dagens runda. typ nöjd med de fem första sprången i alla fall ^^




ska gå o göra något åt mitt huvud nu...det dunkar... -.-
CIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0