2 saker ni inte visste...

♦ Jag har hållit i Joanna Johanssons ponny Arkan och pratat med Joanna när jag var på derbyt i dagstorp. Om ni inte vet vilka dem är, så är det dem som vann sm 2011 i kat D. visst e man cool? ;)



♦ När jag var liten, red jag på ridskolan stockby där också Carro red förut. Då var jag skit rädd för Carro och jag tyckte hon var värsta kungen över ridskolan och att hon red helt galet bra (som hon gör!) hahah sen förstog jag att hon inte var så läskig och att hon inte bitts, som jag typ trodde XDD


Läskig tjej..ellerhur? :S




Kommentarer
Postat av: carro

ahahhahaha ååhhneeejj va jag läskig?????

2011-09-03 @ 21:44:14
URL: http://ivarbokaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0