Vill bara tacka för all........

.......glada tillrop! Jag blir lika lycklig och glad varje gång! Tack Amanda "teamnyman" för dina snälla kommentarer! (Hon sa att mina inlägg var välskrivna!) Jag har inte betalat henne eller nåt!! Amanda själv, är för övrigt en MYCKET bättre skribent än vad jag någonsin kommer att bli! (asroliga inlägg, lika, om inte ännu mer sjuk i huvudet än jag!!) Det gör att uppskattningen blir så mycket mer värd. Jag blir så glad att ni läser våra inlägg.

Vet dessvärre inte om det beror på att ni är ovanligt mogna, eller om det är jag som är ovanligt omogen! Gillar trotts allt det första bättre, även om även det, antyder en viss avsaknad av mognad hos en av författarna på denna blogg!!!

Hmm, blev ofördelaktigt för mig hur jag än vände på det !!
??

Ville självklart inte att mitt inlägg skulle uppfattas som gnäll eller kritik på något sätt, bara så att alla förstår det. Tvärt om, alla gör ett jättebra jobb, och helgen har varit ovanligt fruktsam!

Ida fick en placeirng



Elin fick en placering



Carro lyckades i sitt första kval till MH Cup


(orkar inte se fler bilder på ungen i dag!!!)

och Amandas ponny börjar FANIMEJ se ut som Tottilas!
Hörde jag SM-sattsning i dressyr?? Hoppas bara inte att jag hörde fel!
Jag har nämligen börjat snickra på banderollerna redan, bara så du vet ;-)
Vi kommer och hejjar, det fattar du va??
Själv ska jag sitta i V.I.P-tältet och skråla och bära mig åt,
samtidigt som jag pekar på Amanda, -Henne känner jag!!!!



Nu ska ni bara se till att få tillbaka den där avhoppade Nymans-medlemmen Julia från DK


så kan ni snart starta ett eget OS-lag till London 2012


Ni kan knappast begära mer av er själva!!!! Nu när man är omgiven av så många duktiga och ambitiösa ryttare nästan hela tiden, borde man ju nästan lära sig rida själv av bara farten!

Har själv planerat att jag ska debutera snart faktiskt.
Har anmält mig till (DALMÅLS-CUPPEN +40are,) i slutet på sommaren!
Ska bara se till att få ut den där jäkla kvisten ur håret på något sätt.
TIPS någon??

Och var fan har jag nu gjort av min nyckelharpa???



Nu får det vara nog för i dag! Natti Natti,
eller som Niclas Wahlgren sa i ett matlagningsprogram en gång.

SKÖN FRUKT!!

Vad fan han nu menar med det???

Kommentarer
Postat av: ida

kissar typ på mig av dina inlägg...

2011-05-30 @ 22:36:59
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0