Varför sova när man kan va vaken? :)

klockan är alltså tio i 4 på morgonen. tänkte gå och lägga mig snart men fick för mig att jag skulle blogga först :)
Idag har jag kommit fram till att min häst inte kan vila två dagar i rad utan att flippa ur totalt... Kiropraktorn var ju hos oss i förrgår och då vilade hon och dagen efter skulle hon bara promeneras på grund av att balanssinnet och koordinationen på hästarna rubbas när dom får djup massage. så när jag skulle rida ut idag så var hon mer uppe i luften än nere på marken... Jag som hade planerat in vintervila för henne när tävlings säsongen är slut, hur i h-vete ska det gå till?! jag vet att vissa som har hästar som det slår slint på i huvudet om de vilar aldrig har viloperioder där de inte rids alls, som de flesta "normala" hästarna har, utan de mår bara bra om de får röra på sig. så alternativet till längre perioder när de vilar helt är ju att man kan rida dom lika ofta som vanligt bara att man tar det lugnt och inte rider hårt utan mest bara lallar runt i skogen liksom! jaja detdär får jag lösa sen, det är långt kvar än så länge :P

tänka sig att den dära kan vara så hysterisk

jag ska bara göra en grej till innan jag går o lägger mig. jag måste spela lite gitarr. jag vet att det låter som att jag e helt körd i huvudet, det kanske jag är också men jag har fått för mig att jag ska lära mig spela gitarr så jag har lärt mig själv o göra det. det går faktiskt förvånansvärt bra, snart kanske jag är nya Dan Kanter

yeaahhhhh thats how i roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0