tävla tävla tävla

Äntligen tävling igen på lördag!!
Denna gången ska vi till Stora Ekeby! Det är dels ponny allsvenskan Div1 (LB+) och SvelandCup (LB) som förklass. Det gick tydligen inge bra för laget i omg 1 i allsvenskan. Jag var inte med då för jag startade i div3 laget (LD). Hoppas verkligen att jag kan ge laget en felfri runda. Det är min och TTs första LB+ men höjden är i sig inga problem. Vi kan 120 om vi vill o dessutom vara typ 2 dm över hindret....
På en regional LB+ kan jag tänka mig att banan är svårare, så jag får ta det lugnt. Går det dåligt så går det dåligt, då vet jag vad jag ska göra bättre nästa gång.

Jag ska i alla fall komma dit med inställningen att göra mitt bästa o ge ponnyn bra förutsättningar genom att rida så bra jag kan. Jakob kan tyvärr inte följa med den här gången å det är väll det som oroar mig mest eftersom han är min högra hand på tävling. Lagledaren kan inte heller komma så jag för pretty much sköta mig helt själv.
Nu får det vara färdig snackat för nu måste jag käka frukost innan jag hungrar ihjäl.
PEACE OUTTTTT


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag tycker det är jätte spännande att höra hur det går med TT men det känns lite som du taröver Jakobs blogg om du förstår vad jag menar! ;) skulle vad roligare om du kunde skaffa en egen.

2011-05-11 @ 19:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0