Nu är den äntligen klar!!!

Jag är väldigt nöjd, även om jag var tvungen att sätta ihop den själv. Ser ut som någon har häftat ihop skiten med en bultpistol, men som jag sa så är det bara ett prov för att se hur det slutgiltiga resultatet skulle bli. En annan bra sak är att det är ju ingen som ska titta på den ppå nära håll!

Kavajen är faktiskt sydd efter Carros mått, men när vi provade den på sista tävlingen var den för trång under västen. Jag får hitta någon annan som kan rida i den som den passar lite bättre!

Så här blev den i alla fall...................



HA HA, - NI TRODDE VÄL INTE ATT JAG SKULLE AVSLÖJA EXAKT HUR DEN SER UT!

När jag hittar någon som kan tävla i den ska jag ta bilder när den sitter på. Hade hoppats att carro skulle kunna bära den på "Mountain Horse Cup,"  men eftersom jag har tummen mitt i handen och syr som en jävla kratta gick det inte riktigt enligt planerna.

Måste hitta någon som har kontakter inom klädindustrin tror jag.


Kommentarer
Postat av: ida

jag kan prova den :D

2011-05-26 @ 20:26:40
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0