Lång dags färd mot natt!


Gick upp kl 4 i morse för att åka med Carro och Kristina till Vinåker av alla jävla ställen på jorden. Carro skulle starta regional L:C - L:B. Första klassen gick mkt bra. Den har jag inte filmat så den får Carro lägga upp själv.
Kan bara säga "slagen med 2 hundradelar vilket är ungefär lika med en smackning på banan!!!"
Fan vad dom fläskar på på ponnytävlingar! Hon som vann hade, som ni själva ser, mer än fyra sekunder snabbare tid i grunden än vad carro hade.


I L:Bn var planen att rida för en säker nolla och inte satsa på placering. Vi vill inte att TT alltid ska gå mot klockan. Dessutom var det första utomhus-starten för säsongen så tanken var att bara försöka lägga upp tempot utan att tänka på vägarna och hurivida det blev placering eller ej.
Allt gick som planerat med en klockren dubbelnolla!


Mer detaljer och info om tävlingen kommer kanske från Carro senare om hon vill berätta något!!!

Här kommer i alla fall filmen som jag tog. Det är lite skakigt, men jag såg inte för solen låg på. Var så koncentrerad så jag glömde helt att jag även har en vanlig sökare på kameran som jag kunde har tittat i. I stället stod jag och försökte följa ritten i displayen utan att se ett skit. Tycker ändå att jag lyckade följa ganska bra. Har sett värre filmningar än så här från tävlingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0