klirr i kassan!!!

Eller tvärtom kanske man ska säga, klirr i pryl lådan, OUCH i kassan.
Har varit på Anderssons Häst & Hund idag med mami och inhandlat lite prylar. Viktiga prylar dock...
lite Chevinal:
Den ENDA FLUGSPRAYEN SOM FAKTISKT FUNGERAR:
Lite kylgel:
och lite HOOF OIL till TTs nyskodda fötter!
och TT ville ha denhär så hon fick den:
Vid närmare eftertanke så såg den inte ut sådär men nästan :)
Åkte också förbi grangården o köpte lite krafft för att sen bege oss ut till TT för andra gången idag. Hon vilade i morse och fick vila på kvällen också så åkte bara dit och fodrade och borstade.
Är nu anmäld till båda tävlingarna i helgen. :) Hoppar LD+5 och LC på lördagen som uppvärmning till
Mountain Horse cup kvalet på söndagen. Spänningen stiger... ;)
Ska ladda ner Pay it forward nu o kolla på den i sängen innan jag ska unna mig själv lite sömn för en gångs skull innan jag ser ut som en vandrande död.

jag är ledsen att behöva säga det men det är tyvärr sådär ungefär man ser ut när man inte sover...om man får överdriva...lite....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0