sveriges nästa idol...eller?

vilken jävla dag asså...
började med att jag och Ida började köa i morse vid 7. kom på efter 3 timmar att jag hade glömt mitt ID hemma så panik ringde Taxi Sthlm o fick skjuts av en snäll farbror, sprang upp i lägenheten, drämde igen ytterdörren på mitt långfinger, det knakade i hela fingret, blodet spruta, jag sprang tjutande upp på övervåningen till mitt rum, blodade ner allt som fanns i min väg, hämtade IDkortet, hämtade massa papper för att försöka få fingerfanskapet att sluta blöda men nejdå, det har fortfarande inte slutat kl 22.30...sprang ner till taxin igen, han körde mig tillbax, blev omplåstrad av honom och blev även erbjuden jätte starka värktabletter som jag var tvungen att tacka nej till då jag inte hade någon aning whatsoever vad det var för något (hjälp). kom tillbaka till Cirkus, köade utanför till ca 14 när vi fick komma in i byggnaden, sedan väntade vi där inne i ytterligare några timmar, gjorde lite TV o grejer... Nått kamera team kom och intervjuade mig och jag svarade helt messed up i all nervositet så lova att inte mobbas när ni ser mig på TV sen haha! Dom ville också att jag skulle ge dom ett smakprov på den låten jag skulle sjunga hhahah o det var första gången i hela mitt liv jag sjöng seriöst inför en annan människa så jag fuckade upp då också hahahah låter som en sjö-ko med körtelfeber.
Får inte avslöja närmare detaljer om programmet så long story short så sjöng jag sedan för en jury bestående av två pers. tjejen sa att hon tyckte jag var grym, killen tyckte jag var typ duktig men för oerfaren. det tyckte nog hon tjejen egentligen också bara att hon ville va snäll haha! så jag var tvungen att lova o komma tillbax nästa år. to be honest så ljög jag när jag sa ja för that aint gon' happen.
jag är typ lika begåvad som denhär bruden, som jag antar att alla kommer ihåg?!:
<---hello soulmate???

jag kom äntligen hem typ vid 16.30, bröt ihop för jag tyckte jag var världens sämsta människa (haha) däckade på soffan och sov i flera timmar. vaknade för inte alltför länge sen.
jaa, jag vet inte om denhär dagen möjligtvis har gjort mig mer ont än gott? det var sjukt kul o sjunga för juryn o igentligen är jag nöjd med min insats på själva audition (DOCK INTE MED MITT JÄVLA SMAKPROV FÖR INTERVJU FOLKET AHHAH)...jag älskar att sjunga men det är inte lätt att komma nu o tro att det ska funka när alla andra i min ålder som sjunger har tagit sånglektioner forever och säkert sjungit inför folk o grejer...
jaja, ska inte haka upp mig på detdär. saknar ponnyn min som fick vila ifrån mig idag (fördelen med fullservice stall). i morgon tänkte jag longera henne en stund och sen rida lite på banan, ska jobba mycke i skritt. sen på måndag så bär det antagligen av till täby galopp med Ida och Amanda, om min mamma orkar köra det vill säga :)
ska tröst äta lite glass och sen, eftersom att mamma o resten av min "familj" inte är hemma, så ska jag gå o lägga mig i mammas 1.80 säng. wwaaaaahh ääääntligen.
det var allt för mig idag.
hoppas ni har kul åt min otroligt dåliga insats i idol 2011 som kommer att sändas i höst på tv4. THUMBS UP :)
/Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0