Hej igen!

Nu är jag tillbaka.
Jag har inte skrivit så mycket på ett tag för jag har inte hafft så mycket spännande att komma med på sista tiden.

Fick en kommentar här på bloggen av en anonym person som hade som förslag att Carro skulle skaffa sig en egen blogg, för att..............

- Jag tycker det är jätte spännande att höra hur det går med TT, men det känns lite som du tar över Jakobs blogg om du förstår vad jag menar! ;) skulle vad roligare om du kunde skaffa en egen.

Vet inte riktigt om jag förstår vad inlägget syftar till?? Att Carro ska skaffa en egen blogg så att man slipper gå in och läsa mina jönsiga inlägg när man bara vill veta hur det går för Carro, eller om det är tvärt om.

Vi mottager gladeligen alla förslag, men vill gärna förklara hur det hela kommer sig.
Det hela var min (Jakob) ide!

Jag tyckte inte att jag hade så mycket intressant att skriva om, och eftersom mycket av det jag skriver om handlar om Carros träning och tävling, blev det lite fånigt att jag skulle skriva om det. Eftersom Carro inte hade någon egen blogg så jag tänkte att vi kanske skulle slå två flugor i en smäll med förhoppningen att bloggen skulle bli lite roligare att läsa.

Jag är jätteglad att ni läser det vi skriver och har åsikter och förslag, ÄVEN OM DET INTE HÄNDER SÅ OFTA!!
Om ni tycker att det är roligare att Carro har sin egen blogg så fär ni gärna meddela oss så kanske vi gör något åt saken. Förtydliga gärna åsikten. Tills vidare får ni hålla till godo med att jag är här inne och skriver en massa tramsiga inlägg som ingen blir gladare av.

I brist på bättre bifogar jag en bild på min stora kärlek i livet!
(Världens vackraste häst - TP)



Tur att han skymmer mig där bak, fast den rutiga tröjan är rätt OK!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker du får börja skriva mer Jakob också ;)

2011-05-11 @ 22:38:51
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: ida

jag gillare!!!! kombinationen av er båda asså ;) keep doing what you're doing cause you're doing it great :D

2011-05-12 @ 21:47:14
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0