För er som inte var med på den gammla goda tiden!

Så här såg det ut när jag var i er ålder och vi åkte till Scandinavium i Göterborg. Det var våran motsvarighet till Globen-tävlingarna för 100 år sedan. Tror fan inte ens att Globen var byggd när jag var i er ålder??
SKRÄMMANDE när man tänker på det.

Det som känns skönt att veta, är att samma sak kommer att hända under er livstid!! Vänta bara några år ska ni få se.


(Någon av er med skraltig röst - 31 år gammal)

- Oj oj oj, jag kommer ihåg när jag var tonåring och det fans någonting här som hette
Skansen.
Det var liksom en stor park där dom hade en massa utdöda djur, ni vet såna som fanns när jag var liten?!?!
Kommer du ihåg dom där bilderna du har sett i din skol-Ipad, på t.e.x en sån där ELEFANT??
Vi hade även såna där stora gröna pinnar som vi källade för träd!!!

INTE? - Då tycker jag att du ska börja göra din läxor lite bättre skitunge!!

- Hmm, fast det här cyber-köpcentret är ju också ganska trevligt. Det är så skönt nu för tiden att dom
teleporterar hem matvarorna till lägenheten, så man inte behöver bära upp dom från högfrekvens-scooter-mobil!

Ja jag vet att jag är en dinosaurie, men ni kommer själva få en monter bredvid min på Naturhistoriska Muset, om ni bara härdar ut ett par år!!!

Vad jag ville säga med det här inlägget var,
- det har funnits mycket framgånsrika kvinnliga ryttare före!




Här är t.e.x en, Liz Edgar!
På sin tid var hon nog ännu mer framgångsrik än vad M.Baryard har hunnit bli.

Vill bara att ni ska få lite perspektiv på skiten, det har funnits en tid före Iphone4!


Hälsningar Stalltrollet

Kommentarer
Postat av: Elin

Har gjort mina läxor men vet ändå inte...

2011-05-28 @ 22:34:19
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0