svåra problem...

Jag skulle ringa Jakob för att berätta en kort grej bara och det slutade med att vi pratade en timme som vanligt. vi pratar alltid MINST en halvtimme när vi pratar i telefon...



vi kom i alla fall fram till en sak om KM i morgon i Trosa! det är först en LC bed A:0/A:0 som förklass och KM klassen går i LB och är bed A1:a. Det vi kom fram till var att om jag rider som jag ska så har jag en bra chans att få rosett men jag kommer antagligen va skitnervös eftersom det är hemma och alla från klubben står och glor.
en av dom som ska stå och glo har vunnit på Ponny: 2 SM guld, 1 SM silver, 1 SM brons, NM silver, EM brons, NM guld i lag och SM guld i lag. och på stor häst har hon vunnit: USM guld, JSM guld, JNM silver, SM guld, vunnit massor av Grand Prix hoppningar o mycket MYYYCKKKEET mer.
en till av dom som kommer stå och titta och dessutom stilbedömma mig är människan som tränat den sist nämnda ryttaren till där hon är idag.
nämen jag känner ingen press alls!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha...för att vara lite seriös för en gångs skull så har folket faktiskt sett mig rida en miljon gånger förut så jag ska inte tänka på det utan bara rida som vanligt och göra mitt allra bästa :)
det ska bli jätte roligt!! har dessutom inte tävlat hoppning med TT på ett tag nu!
taggad pånni. ellerhur e hon charmig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0