SHIT!

vilken high-tech snubbe man har som blog mate :) tack jukkobi för att du har pimpat bloggen!
Jag red lite bommar i morse på Falstaff, som jag även ska starta i Strängnäs på söndag! Jag vet inte om jag har berättat det men Div3 laget behövde en till ryttare eftersom de har en skadad ponny och jag får inte vara med på TT eftersom jag har ridit Div1 med henne. Och det står en D-ponny i mitt stall som heter Falstaff som har gått jättemycket fälttävlan förut men vart omskolad till dressyrponny och har bara gått dressyr de senaste åren. Men i alla fall så tar jag med honom på söndag istället så har vi ett lag på fyra ryttare :) Jag har iiiiingen aaaaning om hur han kommer reagera men jag har hoppat honom hemma två gånger och han hoppar bra med mycket egen bjudning och tittar ingenting så det borde inte vara några större problem men man vet aldrig ;)
SEN MÅSTE jag berätta om hur jäkla förvånad jag blev när jag red TT i morse. Jag red dressyr själv o provade o göra skolorna åt alla håll o kanter o hon var jätte jätte fin :O och i galoppen då!!!! det gick o samla henne! jag har inte pressat henne på ett tag i dressyren men det jag har gjort verkar ha gett resultat för jevvlar i havet va hon gick bra idag!
då vet ni det också, nu ska jag sluta terra er med tråkiga inlägg :)
BAI BAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0