Ohai!!!

Tänkte inte köra värsta långa inlägget nu, måste käka middag (halv 1 på natten, inte att rekomendera) och sen ska jag unna mig själv lite sömn :)

Måste berätta lite kort om dagens träning. I dag öste Majja beröm över mig, blev så himla glad!
Vi hoppade hela träningen utan stigbyglar, därav hoppade vi också lågt vilket var ganska skönt :)
ALLA måste hoppa utan stigbyglar ibland, man rider så jävla bra då! och det blir också tydligt om man rider MED hästen eller sitter "ovanpå" hästen om ni förstår vad jag försöker säga. Det är verkligen jätte nyttigt!
Give it a try :)
Ett annat bra tips, ha alltid med er vattenflaska när det är typ 30 grader varm o ni ska försöka hoppträna. Jag hade inte druckit tillräckligt och fick nått jävla anfall när jag hade hoppat klart min sista runda. Först kunde ja inte andas, sen flimmrade det för ögonen o då trodde jag som vanligt att jag skulle dö haha, men konstigt nog så sitter jag här nu vid min förbenade laptop igen, så jag antar att jag inte dog DEN HÄR GÅNGEN HELLER :)
Det var faktiskt jäkligt obehagligt...

Kan också passa på att berätta att jag har anmält mig till mina två första LA, på meetinget i Vingåker om ungefär en månad :) Jag är astaggad och tycker det ska bli skitkul! Det är lite roliga bedömningar oxå, bed C och bed Fel Och Ut.

Har även anmält mig till min (och TTs) första dressyrtävling höhö...får se hur det går.
nu känner jag att jag inte riktigt har någon koll på vad jag skriver längre, TROR att lite sömn skulle sitta ganska bra.
Night people!



Kommentarer
Postat av: Julia Ramel

Carro, du rider såååå bra!!!!

2011-06-07 @ 20:14:28
URL: http://juliaramel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0