Nu har den äntligen kommit!!

Det här har vi ju väntat på jättelänge!! Kommer ni ihåg att jag tippsade om alla finurligheter man kan finna på Arlas mjölkbaksidor?? Det här gott folk, är framtidens underhållning, -Trust me!!!

Nu har dom överträffat sig själva måste jag nog säga!

Först kom den här versionen, vilket inte kändes riktigt tillfredställande.
Men sommaren känns ändå som den  har fått en viss mening!
Inga mer sysslolösa kvällar sommaren 2011,



Veckan efter kom det som den senaste överaskningen faktiskt.

-Snacka om cliff-hanger!!

Nu finns det faktiskt hopp om livet skulle man kunna säga!



Men i dagarna kom den äntligen! Versionen och uppgraderingen som har dröjt så länge.
Själv ringde jag och avbokade min nya I-pad med en gång.
-Who needs one now folks??

-Nu ska här byggas!



För att ligga steget före,
vad gäller den här senaste enorma trenden,

(typ vara något av en ground-breaker)

har jag tänkt att jag ska färglägga mina.
Vet däremot inte riktigt vilken typ av färg som görs sig bäst??
Skulle därför behöva lite guidance.
Ska jag använda fingerfärg eller vanliga pastell-kritor??

Vad tycker ni. Hur ska ni göra??
Nu är det bara att ringa, så kan vi leka bondgård!



PS: Återkommer med dom färdiga modellerna. Vem vet om ni har tur kanske ni till och med kan få se dom i färg. Ska bara kontakta några "cyber-buddies" på KTH först. Man vill ju verkligen inte att det här bygget ska haverera p.g.a "randome" förberedelser. 

-See you in cyber-techno-universe,
peace out brothas an sistas!

ettor och nollor, you know what I mean!!

Kommentarer
Postat av: Julia Ramel

Jakob..Gud vad glad jag blev när jag såg din kommenter :D Det skulle vara as coolt att få tävla i kavajen i höst, hoppas den passar.

Och juste föresten, kommer du till falserbo i sommar??

2011-06-07 @ 20:17:10
URL: http://juliaramel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0