hola!

Har varit en total no-lifer idag. Åkte till stallet tidigt i morse, red två hästar, åkte hem och dog på soffan, sov hela dagen, åkte tillbaka till stallet och red min häst igen, åkte hem och satte mig vid datorn för att skriva om denna otroligt händelserika dag... Även fast jag inte går i skolan så blir jag så jävla slut av mina dagar. Dessutom har jag börjat träna också emot min egen vilja, så jag tvingar mig själv att göra 50 situps morgon och kväll, plus ett träningspass mitt på dagen me massa styrka o skit. Vill man rida fint så får man lida pin. Hatar by the way det där uttrycket...pin lixom, va e det för ord ?! Barna Hedenhös kan gärna få behålla sin gammelsvenska, vi har ett nytt språk nu, get over it.

Nu måste jag verkligen sova. Ska upp till stallet i morgon bitti igen vid 8 och rida två hästar, åka hem och dö på soffan, sova hela..........ANYWAYS, i think u know how i roll now.
Gonatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0