dressüüüür.

idag har jag och TT gjort något oväntat. vi har tävlat dressyr. jag förlorade..... näe det gjorde jag inte, jag låg på placering ganska länge men kom till slut 7:a. med tanke på att jag aldrig hade tagit mig igenom ett dressyrprogram när jag fick henne så är jag faktiskt nöjd. TT var jätte jätte duktig, hon skötte sig jättebra o gjorde så gott hon kunde. Domarna älskade henne men tyckte inte om att hon va så hetsig som hon är vilket jag trodde jag lyckades dölja men såg sen på filmen att hon slog sig ganska jätte fri i galoppen höhö ;) var så koncentrerad inne på banan så jag märkte typ inte det.
anyways, jag har inte så mycket mer att säga om tävlingen än att jag tyckte det var ganska tråkigt och att jag tycker att jag skulle fått högre procent med tanke på mina förutsättningar men det är ju inte riktigt så det funkar o tävla. i sånna fall skulle man kunna komma på en byson oxe o ba "jag borde vinna för min "häst" har inte lika bra förutsättningar som de andras".
i alla fall så här har ni en film på skiten :)

visst e hon tjusig? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0