Vill åxså!!

Precis som Carro höll jag på med gymnastik som barn. Jag blev dock inte lika duktig som hon för jag slutade när jag var 10. Dom trodde att jag kunde bli jätteduktig och ville skicka mig på en massa läger. Jag var dock för omogen och tyckte att det var läskigt att åka iväg, så jag tappade intresset!

JÄVLIGT TRISST,
men så går det om man pressar barn för hårt!!
Vem vet vad som hade hännt annars!

Carro, du sa att du saknade det, och det kan jag säga att jag också gör!! Det var verkligen kul. Här kommer en liten film som kommer få dig att sakna det ännu mer!!

Vad säger du, vi kanske ska börja igen??
Om jag inte vore 200 år gammal, skulle jag fan ta upp det på nytt! Skulle kunna döda för att klara att göra det här! Det här är snudd på coolare än att hoppa en bana på 1,60.

-Nä, nu ljög jag nog lite, men det är fanimej lika coolt!!


Om jag inte blir gymnastikproffs ska jag börja med det här!

Det är en gammal dröm jag hafft sen jag började rida.

En cross-båge blir aldrig halt!!!


Älskar tävling och träning, oavsett i vilken sport!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0