Orkar inte meeeeer!!

Nu är klockan 6 på morgonen, och jag har legat och vridit mig i sängen som en jäkla kolmask hela natten med magkramper!
Inget ovanligt kan jag dock tillägga, det händer ibland. Antar att det beror på stress eller något!

Jag fattar verkligen att hästar beter sig som dom gör när dom får kolik. Det går ju för tusan inte att ligga still! Just nu är jag astrött och vill bara sova lite innan jag ska till jobbet kl 3 i eftermiddag.

Undrar om man kan ringa "jourhavande länsveterinär" så att man kan få lite kramplösande "sondat" i snäckan så skiten släppe någon gång!!??


Jag får testa att sova lite till innan jag tappar förståndet också!!



Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Tack!!! Vad kul att höra, det värmer!! :D Jo, han börjar se ut lite mer som en häst nu haha.

2011-07-17 @ 23:07:11
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0