Lika förvånad varje gång!

Det är helt galet vad lika dom är.
Kollade på gamla bilder på TP häromdagen, och varje gång slås jag av hur lika Taggen och TP är! Här är bara 2 exempell.

Kolla själva.
Kan inte bara va jag som tycker det!



Grattis föresten Bea, till din fina 2a plats i helgen!!




Nederst är en gammal bild på Carro när hon rider TP ute på Råsta gård för ca 4 år sedan!! Som ni ser var Carro duktig redan då! TP var verkligen inte någon lättriden häst, och var dessutom 1.78 cm hög.

STOR HÄST + LITEN 14-årig RÄKA = BRA RESULTAT

På den tiden var i det inte ens i planeringsstadiet att Carro skulle köpa egen häst och börja tävla som hon gör, eller att vi skulle ha ett så nära samarbete som vi har 4 år senare! Då hade jag dessutom inte den blekaste aning om vem Bea var, (fast hon kom från samma ridskola där jag jobbat i 2 år) eller att hon skulle köpa en ponny som skulle vara så lik min dåvarande häst. Kunde dessutom aldrig ana att samma tjej genom kontakt med Carro, senare skulle börja blogga på bloggen vi nu har tillsammans!

? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Ibland kan livet ta jäkligt oförutsedda vändningar!!
Undrar vad för oväntadde samanträffanden som skett om 5 år,
som vi inte kan förutse i dag!!


Nej, det är inte Taggen!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hahah shit ! de är ju sjuuuukt lika ju ! kuul ! :D

2011-07-25 @ 22:04:46
URL: http://ivarbokaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0