Psalm 21



Idag har jag sett en film som jag har varit jättespänd på att se under en längre tid! Bara så ni vet är jag barnsligt förtjust i rysare  och Sci-Fi filmer! Svensk film däremot har jag alltid haft lite svårt för. Behöver säkert utöka min repertoar av svensk film så förslag mottages varmt!
Med det sagt , skall jag ge en liten utvärdering om dagens insupna bioupplevelse.
Psalm 21 var en riktig skitfilm!!!! Seg, tjatig, dåligt skådespeleri (trotts kända etablerade skådisar) samt överspelad och obegriplig!!!!

Dessutom har svensk film, enligt mig, alltid ett stort problem! Det är så dålig ljudkvalite så man fan aldrig hör vad dom säger. Så även i detta fall. Det här gäller så klart endast när det sägs något vesentligt som inte får missas för handlingens skull!
En och en halv timme efter att jag börjat se filmen fattade jag fortfarande inte vem som var levande eller död, eller släkt med vem och varför!!

Ska ni ge er på att se denna film är det bra om ni har massor med goda saker som sysselsättning medan ni segar er igenom detta tuggumi till film!! Skulle ni trotts min inrådan ge er på detta mästerverk, sätt på textningen!

Kanske jag skulle skrivit detta inlägg under kategorin "arga gubben" i stället???

Så här såg jag ut när filmen var klar!

zzzzzzzzzzzzz............

I.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0