Men va f-n!!!

ONSDAG 9 FEB - 2011




Det här var väl inte meningen eller? Nu ska det bli sommar och bäckarna ska börja pårla, fåglarna ska börja sjunga,pigorna ska börja skutta runt på ängarna och plocka blommor eller vad det nu är pigor gör!



........finns det föresten ens några pigor längre??? Nåväl ni fattar vad jag menar.

Varje år är det samma sak, bara för att det blir en grad varmare och solen tittar fram tror man att "NU är sommaren här". Men NÄÄ! Samma visa varje gång.........Först blev det lite varmt och skönt.....Åså blev det lite tö.......åså blev det jävligtt kallt igen, och hela stan förvandlas till Kungträdgårdens skridskobana.

Sen ska man svärandes sladda runt som en snorloska i fyra månader till!

 

Jag vägrar sätta på mig broddar! Jag äääär för UUUUNG!!!! Har inte hafft dom förr, och tänker faaan inte ta på dom nu heller. Då bryter jag hellre lårbenet så får man i alla fall en ordentlig rulator!
Det känns mer passande i min ålder.

MEN NÅGRA JÄKLA BRODDAR TÄNKER JAG INTE SÄTTA PÅ MIG!

Finns det ingen satans regel inom EU som förbjuder oförutsägbara väderomslag?
Dom reglerar ju allt annat!
Det kan ju i alla fall inte vara jag som har svårt att fatta att
februari är en vintermånad i alla fall,........... eller??

Aaaaarga Gubben!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0