Hopp i badet så jag blir så där snygg igen..........

........för sen ska jag ut och hämta en bil som jag ska brumma runt i hela veckan!

Jag ska nämligen, förutom att sköta mitt nya jobb på ridskolan, passa ett litet galoppstall. Det ligger på galopp-campen i Angarn. Hon som har det ska på en välförtjänt semester, så där ska jag ta hand om hennes hästarna medan hon är borta. Hon är jättesnäll och lånar mig sin bil medan hon är borta, så att jag kan få ihop mitt schema.

Sedan ska jag till ridskolan och ha privatträningar med några elever. Dom har nämligen dressyrtävling på söndag som jag ska dömma.

Senare i kväll bär det av till Lidingö för där ska jag hjälpa Ebba med programridning. Hon har också sin första start för säsongen på söndag, fast på nya "Täby Ryttarcenter". Jag hoppas att jag hinner dit tills hon startar.

Full rulle, BRUM BRUM BRRRRRRRUM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0