Förslag!

För att underlätta för er själva, får ni gärna använda menyn på vänster sida och gå in på den kategori som berör just dig. Detta spar en massa tid på onödiga inlägg!

Många av inläggen på min blogg har inte något som helst värde, förutom att roa mig. Speciellt när jag är uttråkad och det är dåligt på TV. Dessutom kan jag inte låta bli att inbilla mig att jag är rolig mellan varven, vilket säkert bara jag tycker! Misstänker att jag har lite för mycket tid för mitt eget bästa.


Kategori för er som tränar och tävlar, gå till träningstips. (Klicka på bilderna)




eller till träningar.






Kategori för er som inte tränar, utan
bara lider av att det är dåligt på TV. Alternativt ni som är så gamla att ni kanske kan förstå min frustration, gå till.

Arga gubben.



eller
Dagens reflektion



En annan meningslös kategori är att döda tid med är,
Filmer hiss och diss.



Denna kategori är i dagsläget ganska tom för jag har varit upptagen med att blogga, och inte med att dum-glo på film, men tro mej, inlägg kommer. För är det något jag är dålig på, är att titta på tilm och inte ha 1.000 åsikter om vad som var dåligt och hur jag "minsann hade gjort det" om jag hade fått bestämma. Kan kanske vara en bra idé att skriva av mig här, i stället för att tjata ihjäl dom som snällt suttit igenom en hel filmen med mig, medan jag gafflar, muttrar och kommenterar allt!


Jag försöker att använda bloggen till att kommunicera väsentligheter, men ibland går det helt enkelt inte att låta bli att bara blajja! Det är ju så jäkla kul att skriva inlägg. Jag har som sagt aldeles för mycket tid för att det ska vara bra för mig, men för att jag inte ska framstå som "completely off the wall"  kan jag  upplysa om att jag bara har 1:an,
2:an, 4:an och kunskapskanalen. Försök själva att roa er, med bara dom kanalerna, får ni se hur lätt det är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0