Vilken J-vla helvetehelg!

Har jobbat både lördag och söndag mellan 7.30 - 22.00, hade därför ingen möjlighet att följa med Carro på tävling i helgen. Det gick ju som ni vet jävligt bra ändå!! Hon får uppdatera er om exakt hur och vad som hände, eftersom jag inte var där.

Jag har i alla fall räknat ut att om jag inte har fattat poängsystemet helt galet, kan och bör Carro ligga 1:a eller 2:a efter sista kvalet! -I sitt distrikt vill säga. Vi har ingen aning om hur det har gått i dom övriga distrikten.

Det är 2 av 3 kval som räknas, vilket innebär att man kan som bäst, vinna båda kvalen. Carro har en vinst och en 2:a plats vilket gör att hon kan som sämst ligga delad 1:a eller eller 2:a, om hon som vann i går även vann kval nummer 2, vilket är ganska osannolikt!

Lite taktik-spekulationer så här på eftermiddagskvisten! Vi får helt enkelt vänta på resultatet för att få svar på frågan!

I dag på morgonen, har jag varit ute hos Stefan och Elin i Norrtälje och hafft hoppträning. Därav den "otroligt coola" bilden nedan som jag har gjort en TAG av. Hade småtrisst på vägen ut och roade mig med att fota mig själv, i brist på annan underhållning.

Träningen gick jättebra, och Elins ponny Nobel blir bara bättre och bättre hela tiden. Framöver är det tänkt att Dom ska debutera L:A så fort hon har varit ute ett par ggr och försöka kvala till MSVB så fort det bara går. Vi får se vad han tycker om att hoppa LA till att börja med. Kapaciteten är det inget fel på. Får se om modet finns där också. Jag är övertygad om att det kommer gå.

Nu är jag äntligen hemma igen och tänker kolla på en film. Lyckas jag hålla mig vaken under introt är det ett under!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0