Tråååkigt !

Jag har verkligen inget att göra på båten ! Så här får ni ett litet meningslöst inlägg som ni gärna får läsa om ni vill ;D

Namn: Bea

Piercingar: öronen

Tatueringar: neeej

Längd:  159,5 (DET SISTA ,5 ÄR MYYCKET VIKTIGT) cm

Skostorlek: 38

Hårfärg: Blooond

Fräknar: njaaae.. lite på näsan kke

Motto:

Önskar du att du bodde någon annanstans?
njaae för tillf'ället nej!

Tycker du att du är attraktiv?
haha who knows??

Vilken parfym använder du?
Marc Jacobs Lola

Vad är du rädd för?
mörker, trånga utrymmen

Gillar du att tvätta?
absolut!!!!!!

Gillar du berg- och dalbanor?
njaae lite höjdrädd...

Senaste...

Låten du hörde: Petter - Sanna mina ord

Personen du ringde? Alexander Olsson

Tredje senaste personen som ringde dig?
Dolt nummer

Sjunde senaste personen som smsade dig?
Sofie Vitalis

TV-program du såg? Gossip girl.. (gaaammaaalt avsnitt :( )

Person du tänkte på? min pojkvän TAGGEN såklart !


Favorit...

Låt: hrm.. olika vid olika tillfällen..

Sport:
ridning

Dryck:
vatten

Senaste...

Boken du läste? HAHA, min historia A boook

Personen du fick e-mail av? Thomas Hallsten

Personen du fick sms av?
Sofia Sved

Saken du köpte?
Odd molly blus

Vad har du gjort idag?
 gömt mig för solen 

Var det kul? hell yeeahhh

Brukar du svära mycket? som fan, hahah fyndigt

 Var har du ont? I mitt skinn

Kan du stå på händer? haha bara det finns en vägg att stå mot

Salt eller socker?
socker

Gillar du ketchup? yeeeep

Är du glad nu?
yes

Var du glad igår?
alltid glad ju.. hehe

Vad dansar du till?
musik

Kan du sjunga? haha beror på vem du frågar xd

Spaghetti eller makaroner? makaroneeer

Jag bjuder på en bild av mig och min gamla ponny Jumping Arizona !


Kommentarer
Postat av: emma

hej beea! :D <333

2011-08-05 @ 23:07:35
URL: http://emmawillgards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0