Tävling i Fagersta

Jag orkar egentligen inte snacka om den här tävlingen, men jag skriver ändå för eran (Jakobs) skull. haha;)
95 cm gick ganska dåligt. Hade en dålig känsla. och det var en stilhoppning, som dom flesta borde veta att jag hatar. Jag vann dock, så det är jag ju såklart glad för :D



LAn gick sämre resultat mässigt, men hade en MYYYCKKKEEEETTTTTTTTTT bättre känsla. Jag glömde banan (ungefär 5 gånger av olika anledningar) som jag mycket väl känner till men som ej är till för allmänheten. Men jag hittade en jätte bra ridning och TT tyckte det var så himla kul, hon ba - ÄNTLIGEN lite riktiga hinder! ;)



Så allt som allt så är jag endå hyfsat nöjd. Laddar om till nästa helg då jag ska hoppa samma klasser som igår, alltså LB+5 och LA. Den tävlingen är i Åsebo och går på gräs. Enligt Linn, TTs förra ägare, så brukar hon gå bra på gräs, eftersom hon backar av sig lite grann o inte rusar så mycket. Det ska bli jätte kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0