Ska testa ett tips jag såg på en annan blogg.


Har verkligen ingen aning om vad det här är, men jag bestämde mig för att testa i alla fall. Orkade så klart inte läsa igenom vad det är, eller hur det funkar, men det orkar jag aldrig.

Det är tydligen så att man kan nå nya läsare genom att lägga upp sin blogg på den här sidan. Fråga mig inte hur, eller om det funkar, för det har jag inte en jävla aning om! Ni får klicka på loggan eller adressen, så får ni själva avgöra om ni tror att det är båg eller inte! Är det någon som vet om såna här sidor verkligen gör någon skillnad??

Om någon har dåliga erfarenheter av denna sight får ni gärna meddela så att jag kan ta bort bloggen därifrån.

-Testar och ser om den håller vad den lovar!!


http://www.bloggriket.se/

Det härär vad som stod om bloggriket på den andra bloggen jag fick den ifrån...

(Vill du har massor av nya bloggläsare?
Isåfall så ska du klicka på bannern här eller länken nedan....
en riktigt bra sida som ger mycket ny trafik till ens blogg...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0