RESULTAT !

Nu har jag och Taggen kommit hem ifrån Gamleby ! Och taggen befinner sig just nu i Vallentuna (skööönt).

Nu ska jag väl berätta lite kortfattat om min rundor ifrån Gamleby ! :)



Fredag 26/8 :

LB - Taggen var något spänd hela banan runt och kändes lite på tårna, men presterade bra ändå.
Vi fick ett pet på hinder nummer 4. Vet inte om det berodde på att jag inte såg något på höger öga så jag kunde knappt bedömma avstånd.. eller om det berodde på ouppmärksamhet, för han kom bra på det. Men ett pet kan man leva med. alltså 4 fel i grunden.


LA - Började bra på hinder ett, men lyfte inte tillräckligt på bakbenen så han fick med sig EN liteeeeen kloss ifrån muren.. OTUUR, sen gick han skitbra på resten och rev tyvärr samma hinder som han rev i LB:n, vet inte heller varför.. Men kan vara en av de bättre LA jag ridit på han, bortsett ifrån resultatet och hoppet över vattengraven(men det var första gången)  Men känslan var sjukt bra. 8 fel.

Lördag 27/8 :

LB - Allt gick skitbra, han var dock lite seg.. men han skötte sig peeerfect! MEN rev sista hindret i kombinationen. :( blääää ! var rätt besviken.. men han var fin! :)
4 fel

Söndag 28/8 :

LA - Den absolut bästa LA:n nååågonsin han var sjuuukt fiiin ! Men jag klantade till ett pet i omhoppningen, och taggen sket i att lyfta på fötterna på näst sista hindret i omhoppningen... så det blev 0+8 fel

Så jag kan sammanfatta alla klasserna som mycket bäyttre än vad det brukar kännas..! Nu laddar vi om.
Filmer kommer inom kort ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0