Härlig uteritt igår!


I går red jag med Andrea ut i skogen det var verkligen jättehärligt! Jag mår som bäst när jag får rida ut på Rascal i skogen och galoppera efter en jobbig skoldag :) lixom det känns verkligen som en befrielse att komma ut från "fängelst" och komma till stallet och bara va där med alla goa människor! hahah XD shhiit vad jag låter töntig! jaja. Efter vi hade ridit ut red jag lite på banan bara för kännna på honom, han var fin iallafall finare än förra gången.

har ingen passade eller bra bild, så tog en bild på Dollar Andreas ponny! Annars blir inlägget så tråkigt ;) Tog bilden från hennes blogg och den hittar ni HÄR


Sen fick jag skjuts av Klara på hennes moppe till Mörby, asså det var skit kul att åka moppe har aldrig gjort det förut! ;) så jag har bestämmt mig nu att jag ska köpa en när jag fyller 15 eller vad det nu är.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu hittade jag "din" blogg Julia:)) Hoppas det går bra med Rascal och vi måste träffas snart:)

2011-08-27 @ 13:36:30
URL: http://johannaerikssonochoscar.blogg.se/
Postat av: Emme

Riktigt snygg bild! På din egna häst eller nån häst du känner elle? :D

2011-08-28 @ 17:45:06
URL: http://felixiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0