Dressyrponnyn!!

Det här kan komma som en chock så dö inte nu.......men jag och TT håller för tillfället på med början till galopp piruetter i dressyren! Det kommer aldrig bli några riktiga piruetter av det hela, men i och med att hon har blivit så stark nu, så går jag in på en liten volt och minskar den mer och mer samtidigt som jag rider tagen bakdel så till slut blir det som en bakdelsvändning i galopp.

Hon orkar inte mer än två-tre språng när vi väl gör det där "piruett" liknande, men hon orkar mer och mer för varje ridpass! Dessutom rider jag öppna och sluta i galopp nu utan problem...Det trodde jag ALDRIG i mina VILDASTE DRÖMMAR att jag NÅGONSIN skulle göra med henne i början.

We're making progress :)



Min fina TT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0