Dåligt väder, inget att göra!

Så jag spenderar tiden framför datorn och mitt älskade Photoshop, med att göra nya taggar!!!
Tusen gånger roligare än att sitta och dum-gloooo på TV, tycker jag i alla fall.
Älskar att pilla med det här. Både för att det är så kul och för att jag lär mig massa nya saker i PS hela tiden. Jag kommer bli proffs om jag bara fortsätter så här.



Klicka på bilderna så kommer dom upp i full storlek.

I bland blir det bra, ibland mindre lyckat, men kul är det!!
Värsta lekstugan. . . .
Kommentera gärna!


Kommentarer
Postat av: ida

sv: det är bara för att jag inte har fått mina pingisbollar....

2011-08-20 @ 20:34:28
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0