Lite uppdatering om mina förehavanden!




Härom dagen hjälpte jag Katarina på Angarn! (Jag har skrivit om Angarn tidigare i våras, när jag passade hennes stall där ute) Vi skulle åka till Täby galopp och "klocka" en häst för att se om träningen har givit resultat. Jag har egentligen ingenting med hennes galoppörer att göra, men eftersom jag har varit där och hjälpt henne känner jag hästarna, och hon behövde hjälp! Jäkligt kul att få se hur det går till.

Gäloppörer är inte riktigt som andra hästar! Här aldrig varit med om en häst som galopperar så jävligt i en trailer, och jag som inte är så förtjust i att transportera jobbiga hästar! BRA TRÄNING kan jag säga. Trodde fan att trailern skulle välta, men Katarina var helt lugn. - Hon håller alltid på så där, det är inget att bry sig om!! hemresan var ännu värre, när hon jagat upp sig lite efter träningen!!! Dessutom fick jag en sån jäkla smocka när jag skulle kasta upp Katarina. har ett skrapsår i pannan efter smällen så jag ser ut som "Mike Tyson" lite matcho faktiskt! Kanske ska åka med lite oftare!?



I dag har jag varit på träning i Trosa med Julia.
Carro är ju redan där sedan i går på en 2-dagars träning och kommer hem i morgon.


Carro och jag vill att hon ska börja träna för Majja och tävla för TRK tillsammans med Carro!! Träningen gick jättebra för båda. (Filmer feån träningen kommer om ni har tur - Carros ansvar, så ni fattar att det kan ta lite tid!)

Rascal var mycket finare i verkligheten än vad han är på bild!!! Vi (Carro och jag) har ju aldrig sett honom "live" förut! Det var verkligen kul att träffa Julia och hennes mamma igen.
Julia får uppdatera er själv om vad hon tyckte om träningen. Vi håller tummarna för att hon vill fortsätta att träna med Carro.




I morgon ska jag ut till Carros stall och ha Lektion med "Maria och Falle," ponnyn som carro tävlade i allsvenskan i våras!!! Sen ska jag iväg till jobbet, jag är redan trött!!! Hörs senare


Coooola ugglaren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0