Vill haaaaa!

Jag brukar ju inte vara prylgalen! Öhhh "veckans lögn!!"

Nä alvarligt talat, det brukar jag faktiskt inte vara! Men den här jackan måste jag faktiskt medge att jag skulle bli lite lyckligare, eller åtminstonde en lite bättre människa, om jag kunde köpa!

Det kommer dessvärre aldrig att hända eftersom Hööks har bestämt sig för att även ta in dyrare märken nu för tiden, och priset ligger på endast 999:- (mig lurar ni inte, det är = med en tusenlapp!)

Men drömma kan man ju få göra!

Hmm -tror att den översta färgen skull passa på mig, suck
!!!

Är man inte bäst skulle man ju kanske göra ett försök att vara snyggast, snyggare, snygg, proper se ok ut ........Äh, -ha en snygg jacka!



Ja ja, vad är väl en bal på slottet?

Sorgsna hälsningar Trashank!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0