Tävling i Vingåker

Jag red LA & LA !


LA bed A:0 -

Fick en ganska lugn runda. Kanske lite för lugn. Kom lite stort på alla hinder i början, och la honom i botten på hinder nr 6 och sista hindret. Så det slutade med 8 fel ( 2 pet).
JA jag blev besviken, men jag borde inte bli det. Hästen skötte sig ju trots allt utomordentligt!

LA bed A:1a -

La upp tempot aningen mer. Kom bra på alla hinder fram till nummer 6 (kombination).
Då jag inte tog ett beslut, utan bara satt och väntande.. la honom i botten, han hoppade men fick med sig bommen. Sen gick han bra till nummer 8, då vi rev.. kom vingligt in och väntande inte in hästen.. sen gick det strålande.
JA jag blev besviken här med. Men som sagt han skötte sig bra! Bara jag som inte sköter mig.

Nästa tävling har jag bestämt mig för att rida LC+LB på stäket. För att jag inte ska ha så sjukt höga krav.

FILM :

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu kommenterar ja ditt inlägg bea!!

2011-09-21 @ 22:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0