Eftersom Jakob bad så snällt!!!

Jag läste bloggen häromdagen, och såg att jakob ville höra mig sjunga "Jar of hearts" av Christina Perri. Nu var det ju den där Maddi Jane tjejen som sjöng i videon han la upp, men i alla falll.

Jag tänker inte låta er höra hela så jag fixade ett litet smakprov. Ni FÅR (kommer) tycka att jag sjunger dåligt, jag tar inga lektioner eller nånting så ja e inte så bra på det där höhö men men. Nu ska jag inte hålla på o bortförklara mig, alla kan ju inte sjunga som beyonce...!

Here u go (ni får stå ut med att ljud kvaliten SUGER)


Kommentarer
Postat av: Emma

Shiit vad bra de e!! <3

2011-09-19 @ 15:43:48
Postat av: Nina

Shit vad bra. Du och ida söker till idol nästa år hoppas jag!!!

2011-09-19 @ 22:25:17
Postat av: Patricia

Du skunger ju skit bra! Du borde vara stolt!

2011-09-20 @ 22:43:49
URL: http://ryttarentrisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0