Dåligt med uppdateringar.

I helgen har det varit lite si och så med uppdateringen. Både lördag och söndag har jag jobbat hela dagarna från 8.30 till 22.00 så jag har inte hafft tid, eller ork att sitta vid datorn alls. Det innebär dessutom att jag inte har hafft något roligt att skriva om. Här kommer i alla fall en liten "BAKDATERING" för er som har saknat mina inlägg!!



LÖRDAG 24 SEPTEMBER:

I DAG HAR JAG JOBBAT FRÅN 8.30 TILL 22.00, NU ÄR JAG ASTRÖTT OCH MÅSTE SOVA.

- GOD NATT. . . . . .ZZZZZZ

08.30 22.00



SÖNDAG 25 SEPTEMBER
:

I DAG HAR JAG JOBBAT FRÅN 8.30 TILL 22.00, NU ÄR JAG ASTRÖTT OCH MÅSTE SOVA.

- GOD NATT. . . . . .ZZZZZZ

8.30 22.30

Så, nu vet ni vad jag har gjort i helgen, nu ska jag till jobbet. . . . . . . . IGEN!!

Tänk på det när ni känner att det är FRUKTANSVÄRT hur ni ska behöva slita ut er i skolan!! Ni får nog chans att bli vuxna och ha lika kul som jag, tidigare än ni kanske önskar!!!!

- MOWAHAHAHA . .HA. .HA!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0